torsdag 9. august 2012

En liten oppdatering

Dårlig med oppdatering her for tida, og lite energi hos mor i huset, så det har vært en rolig sommer uten for mange aktiviteter. Jeg har strikka ferdig settet til guttungen hvertfall, men må få festa noen knapper og et par tråder til (har ei mor som er snill og gjør den jobben for meg som regel). I tillegg har jeg jobba litt videre på oldemorteppet mitt: 90 ruter er nå sammenhekla (bare ene veien), og over 100 ruter er nå hekla totalt sett, 103 tror jeg det er nå? Når jeg har hekla 120 ruter så har jeg et kvadrat, så da får jeg vurdere om jeg syns det er stort nok, eller om jeg må ha flere ruter :)

Har tatt lite spennende bilder i det siste også, så jeg legger ut litt bilder av flotte blomster vi/jeg har fått i sommer hvertfall:




2 kommentarer:

  1. Nydelige blomster :)
    Herlig å ta sommeren med ro :)
    Ha en fin kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Flotte blomster!
    Utrolig bra at du har hekla så mange ruter!!!

    SvarSlett