onsdag 11. juli 2012

Legoteppet er ferdig

Da var jammen legoteppet mitt ferdig, så nå får vi komme igang med å handle inn legoer ;) Har masse duploer da, så inntil videre så kan teppet fint brukes til duplo eller andre leker.

Jeg henta pakke på posten fra Stoff & Stil i dag, så da kom anorakksnora og litt av de småtinga som jeg venta på for å gjøre det helt ferdig (+ at jeg har handla litt andre ting som sikkert dukker opp her etterhvert). Må forresten også si at jeg er veldig glad for alle som legger ut så bra tutorials, for en nybegynner som meg hadde ikke klart meg uten. Her har jeg brukt denne bruksanvisninga som jeg fant da jeg googla tidligere.

Forarbeidet med oppmåling og klipping av tøy gjorde jeg for 2-3 uker siden mens jeg såg den første Gudfaren-filmen...


Og her kommer det endelige resultatet:





3 kommentarer:

  1. Så genialt med et sånt legoteppe! Her har jeg julegave til bror med familie :) Du har jo blitt en racer når det kommer til sying virker det som!

    SvarSlett
  2. Skal si du har blitt god venn med symaskinen din! Lekkert!

    SvarSlett
  3. Takk for det, dere ;) Og det er virkelig ingen dum julegave, Nina! :-)

    SvarSlett