onsdag 15. august 2012

Zeleste

Her kommer bilde av serviset vi kjøpte i sommer, som jeg har sikla på i flere år nå. Det heter Zeleste og kommer fra Porsgrund Porselæn, og er veldig elegant syns jeg. Så vi har fått rydda en del i kjøkkenskaper samtidig som vi fikk inn nytt servise, kasta litt gammelt for å få plass til nytt, og omorganisert litt. 


Og så gårsdagens lunsj hvor jeg lagte meg rekesmørbrød og te + melk da... Jeg skal lage meg rekesalat i dag (ferdigkokte egg og reker står klar i kjøleskapet), for det hadde jeg ikke nok majones til i går, så da ble det et par veldig gode rekesmørbrød i stedet. Må ha noe å kose meg med når jeg går her hjemme og surrer aleine hver dag for tida ;)


1 kommentar:

  1. Det er ett skikkelig lekkert service!
    Og jeg siker det ikke bare forde jeg bor i Porsgrunn. Det er lekkert!

    SvarSlett