torsdag 14. juni 2012

Skjerf

Jeg fortsetter med å gjøre ting jeg ikke kan, men de overkriftene kan kanskje bli litt kjedelige for hvert nye syprosjekt jeg skal igang med ;)

Ei venninne av meg og jeg hadde kjøpt oss like skjerf fant vi ut, bare i ulike farger. Og så var de så svære som tepper, at de blei ikke fine å gå med. Så vi fant ut at vi skulle klippe de i to på langs, og sy på ny søm, for så å dele så vi begge får ett av hver farge :-) 

Så i kveld har jeg testa ut med ett av skjerfene. Stoffet er ganske tynt, men jeg såg at skjerfet var ikke sydd perfekt i utgangspunktet fra butikken, så da var det mulig å prøve seg på det, og fikk klart det lyse skjerfet! Og ikke minst, det er mulig å bruke nå!!

Jeg klarte forresten å få tråd over på underspole og tre trådene uten å kikke på bruksanvisninga i dag, så jeg begynner å bli kjent med maskina mi. Stolt ;)



Jeg har også vært og handla sytråd til å kunne sy det andre skjerfet som er i en fin lakserosa farge, og får ta det en annen dag tenker jeg. Nå har jeg tatt opp et par muffins fra frysa, og skal slappe av på sofaen resten av kvelden.

1 kommentar: