mandag 18. juni 2012

Hva nå?

Nå er jeg ferdig med skjerfene jeg har delt i to og sydd ny søm på, og er fornøyd med resultatet igrunn. Det var en fin måte å endelig få meg et fargerikt skjerf på også, for jeg er alt for kjedelig i fargevalg når jeg handler, og det lakserosa passer jo perfekt om sommeren!



Trådene under er de fargene jeg har brukt til å sy med så langt, men nå har jeg bare en ledig underspole igjen. Er det vanlig å spole tilbake tråd igjen på snella, eller ha masse underspoler med tråd? Sikkert et veldig teit spørsmål, og jeg har tenkt at jeg vil kjøpe meg flere underspoler uansett, for jeg kommer nok ikke til å orke å spole tilbake hver eneste gang. Spørs bare med farger jeg ikke bruker så ofte da... Og, er det flere størrelser på underspoler, eller finnes det en standard? (Snakk om å være grønn...)


Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre neste. Jeg handla stoffer for ei stund siden (disse), uten å vite hva jeg skulle bruke de til, og lurer fremdeles på hva jeg skal bruke de til. Tips tas imot med takk! Planen om å lage vimpel skal jeg fortsette med når jeg har fått handla stoffer i fargene jeg vil bruke, og skal prøve å få tatt meg en tur til Ikea og Stoff og Stil snart og "kikke". Da får jeg handle inn litt til spesifikke prosjekter er planen. Hva er greie nybegynner-syprosjekter??

2 kommentarer:

  1. Kul farge på skjerfet ja. Er sikker på at du kler den.

    Jeg har noen spoler med de fargene jeg bruker mest, og noen jeg spoler mer ukurante farger på når jeg bruker dem. Blir det noe igjen kaster jeg det som regel.

    Jeg så at Jysk på Moheim hadde en del stoffer også. Sånn om du vil snuse litt. :O)

    SvarSlett
  2. Takk for tipset, jeg skal ta meg en tur på Jysk og kikke!! :-)

    SvarSlett