fredag 22. juni 2012

Liten pose

Da var jeg ferdig med mitt første syprosjekt! Jeg gikk ut ifra denne fine forklaringa som jeg fant på nettet, kutta ut lommen foran og hadde ikke linstoff, og selv med en så god forklaring så klarte jeg å gjøre feil likevel. Da jeg trodde at jeg var ferdig med posen, så fant jeg ut at jeg hadde gjort en stor feil, men klarte å rette det opp igjen uten at det syns noe særs. Tror jeg får bruke den til å ha tutter i til lillegutt eller noe.




Jeg fikk også tatt meg en tur innom Jysk her om dagen og handla meg et par stoffer. Det var rimelige stoffer der i 5-meters lengder, så jeg kjøpte to ulike. Det øverste skal brukes til å lage legopose/legoteppe av, og det andre skal brukes til ting til jenta i magen.



1 kommentar:

  1. Det er lov å jukse litt vet du. :O)
    Posen ble jo veldig fin den! Lykke til med de andre stoffene.

    SvarSlett