onsdag 14. september 2011

Hjemme igjen til høsten



Da var vi vel hjemme igjen for et par dager siden, etter en fantastisk deilig ferie! Det var kaldt å komme hjem igjen, så jeg måtte hive på meg de fine tøflene mine (takk igjen Laila ;)).

Vi har hatt ca 30 grader og sol hver dag i Spania, og oppe i 27-28 grader godt utpå kvelden, så det var igrunn helt perfekt. Leide et flott hus med eget basseng sammen med en annen småbarnsfamilie, som var bare herlig! Det var en lat ferie med mye avslapping, bading, god mat og drikke, og litt shopping. Timinga på ferien var også veldig bra, i og med at været her hjemme har vært skikkelig dårlig mens vi har vært borte...

I dag skulle jeg egentlig ha begynt å jobbe igjen etter et års mammapermisjon, men fikk en telefon fra jobben på mandag hvor jeg ble spurt om jeg ville vente til mandag neste uke med å begynne i stedet, og det kunne jeg jo ikke takke nei til! 3 ekstra fridager er jo deilig det :-) I dag har jeg til og med fått sortert litt i babyklær og vaska alle dørene i huset, mens mann og barn var ute på besøk. Og så har jeg fått vaska sengetøy, så det blir deilig å legge seg i reine sengetøy i kveld :-)

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som en nydelig ferie ja. :O) Er ikke akkurat samme været her. Nyt de siste dagene med fri.

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem!
    Koselige tøfler du har!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Ja, ingen sydenvarme her hjemme. Godt at tøflene virker, he, he :-)

    SvarSlett