torsdag 15. september 2011

Flere høstsyssler




I ettermiddag har jeg vært ute og handla. Skulle egentlig kjøpe ny postkasse til oss, men fant bare én i hele byen som jeg syntes var grei (veldig få butikker her har postkasser tydeligvis). Så jeg tok et bilde av den med mobilen og får tenke litt på om jeg vil ha den eller ikke. Er jo egentlig ikke noe big deal hvilken postkasse vi har da, men er man i tvil så er man i tvil ;)



Men jeg kom hjem med en del andre ting da! To nye gensre og ei bukse til megselv, og ei bukse til småen. I tillegg et skilt som jeg hang ved inngangsdøra som jeg kjøpte på Kremmerhuset, og litt lyng til å pynte til høsten :-) Men jeg skal handle litt mer lyng før jeg er helt fornøyd ute, og dere kan se av det ene bildet at det henger ei tom potte på veggen som må fylles opp. I tillegg blei jeg veldig inspirert av Gitte som hadde så nydelig lyng inne at jeg tror at jeg må herme etter henne ;)


Resten av kvelden skal brukes til å slappe av og pleie forkjølelsen min med litt te og kanskje litt god mat, nytt Kamille-blad som kom i posten i dag, og den nye tv-serien til Hege Schøyen som jeg ser fram til :-)

Ha en fin torsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Så koselig Silje!
    Tusen takk for koselig kommentar:) Gøy at vi kan inspirere hverandre.
    Ha en FIN kveld.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Det er veldig morro å kunne inspirere hverandre ja:) Jeg har nok stjålet et par ideer her inne i bloggverden ;)

    Ha en super kveld du også, Gitte!

    SvarSlett
  3. Så fint! Ble jammen inspirert jeg også :-)

    SvarSlett