tirsdag 30. august 2011

Nedtelling


Her har nedtellingen på tavla på kjøkkenet vært igang ei stund, og nå er det virkelig ikke lenge til vi drar til Spania! Ser virkelig fram til 10 varme og fine dager før det er tilbake på jobb igjen etter ett års permisjon.

Listepersonen som jeg er, så er planen for kvelden å begynne å skrive liste over hva jeg skal ha med på turen. Det vil si, hva vi trenger å ha med til lillegutt og megselv. Det er mye å tenke på når man drar med en liten tass på tur, og få organisert så vi har de riktige tingene i håndbaggasjen, væske/barnemat må ligge greit tilgjengelig, og så videre.

Tavla på kjøkkenet gjorde jeg på samme måte som med magnettavla som jeg viste i et tidligere innlegg. Kjøpte to like fotorammer på IKEA, hvor en er brukt som magnettavle og en er brukt til å ha tavlefolie i.


4 kommentarer:

  1. De tavlene dine er kjempe smarte,god ide.:)
    Ønsker dere en rktig flott tur til spania, håper dere får masse sol og varme.:)

    SvarSlett
  2. Høres herlig ut med en Spaniatur...
    Ha en fantastisk tur, søte du!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Riktig god tur! Håper været blir strålende og dere får slappet av og kost dere en hel masse!

    SvarSlett
  4. Tusen takk alle 3!! :-)
    Her utsetter jeg pakkinga så lenge som mulig... ;)

    SvarSlett