lørdag 27. august 2011

Spisestua


To nye Ikea-lamper ble innkjøpt i vår, og nå er de endelig hengt opp! Helt siden vi flytta inn i huset for noen år siden så har vi ikke likt den skinna med spotter som sto der fra før, men vi syns det er så vanskelig med lamper og ikke blitt enige om hva vi skal ha der, så den har bare blitt hengende. Så endelig fikk vi opp de to nye lampene, og ble veldig fornøyde. Den lampa som står i vinduet har også fått ny lampeskjerm som jeg kjøpte på Åhléns, den har ikke hatt lampeskjerm på et par år, så den har vært stua bort...

Én fin dag skal jeg få trukket om stolene også, og smurt inn bordet på nytt. Har egentlig lyst å male enten stolene eller bordet hvitt også... Det er mange "jeg vil" for tida ;)

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Fine lamper!
    Jeg er også veldig lysten på å svinge malekosten for tiden. Er jo så gøy når det blir så fint!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Takk for det, Gitte!
    Her blir det stort sett bare med tanken å male. Jeg får aldri gjort alt jeg tenker på... ;) Har et skap i spisestua som jeg vil male før bordet/stolene, men det må i tilfelle pusses helt ned først, og det er myyye jobb. Skulle ønske jeg hadde mye mer energi... Hehe.
    Klem tilbake

    SvarSlett
  3. Heisann.
    Kjempefint! Ja, har og lyst til å fikse opp litt inne, men får nok vente til mannen er ferdig med sitt prosjekt ute. Så slipper vi å ha prosjekter på gang alle plasser, -men fint med inspirasjon. Klem

    SvarSlett
  4. Takk Laila!
    Ja greit å få klar noen prosjekter før man starter på nye ;) Blir jo kjempefint hos dere da, og det er absolutt kjekt med inspirasjon!!
    Klem

    SvarSlett
  5. Stilige lamper!
    Holder på å pusse opp stua selv nå, så maling begynner jeg å bli lei av. :O)

    SvarSlett