fredag 26. august 2011

Epler, bok og hekling

Da var vi hjemme igjen etter noen fine dager på vestlandet. Og vi hadde såvidt kommet oss hjem før regnværet begynte. Det føles skikkelig som høst her nå... Har vært ute mellom bygene og plukka noen epler fra epletreet i hagen. Littegrann sure for min smak, så de bør vel brukes i pai eller lignende :-)


Og så en liten oppdatering på evighets-hekle-prosjektet mitt. Det har blitt lite hekling i sommer, men litt innimellom har det blitt, og dette er så langt jeg har kommet nå; 40 ruter! Er fornøyd med å ha klart så langt, selv om jeg skulle ønske at det gikk veeeldig mye kjappere. Jeg får snart lære meg å hekle de sammen også, så jeg får kommet igang med å hekle rutene sammen etterhvert snart (det er hvertfall målet)...



Og så har jeg fått lest litt bok i kveld. Mannen er ute av huset, og gutten sover, så jeg har fått ro og fred for megselv til å lese litt. Det er ei kjempebra bok, men med 900 sider og en liten krabat som krever mye, så blir det litt for lite tid på å lese merker jeg ;)


Nå er det leggetid her, for jeg må nok opp i 6-7-tida i morgen. God natt!!

1 kommentar: