torsdag 11. august 2011

Rosebedet





Etter en bloggepause i ferien er jeg tilbake igjen. Var litt tom for ord i perioden når det skjedde så tragiske ting i Oslo, og følte ikke helt for å blogge om andre ting heller. Vi kjente heldigvis ingen av de som døde, men tenker på de stakkarene som sitter igjen etter å ha mistet sine kjære på en så meningsløs måte.

Her i hjemmet går alt bare bra, og i morgen har jeg min siste permisjonsdag. Men jeg skal ta ut ferie etterpå, så det er heldigvis enda litt over en måned til jeg skal tilbake i jobb igjen. Kjenner at jeg ikke er helt klar for det enda, men samtidig det blir godt å komme seg ut og bruke hjernen sin litt igjen også ;)

Nå er rosebedet mitt i full blomstring, så jeg måtte legge ut litt bilder og vise hvor fint det er :-)

2 kommentarer:

  1. Nydelige roser!

    Slapp av en stund til, vi har ikke fått inn bord og stol til deg enda. :O)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at jeg kan slappe av ei stund til, selv om akkurat nå føles det som at det hadde vært mer avslappende å jobbe. Hehe. Småen er OVER ALT, og i dag var han oppe før 5! ;)

    SvarSlett