onsdag 17. august 2011

Et forsinka innlegg...

Nå har jeg lenge tenkt på mange ting jeg har tenkt å blogge om, og har en del bilder liggende klar, men jeg har bare ikke kommet så langt... Det tungvindte er at jeg har et rotete system, for jeg legger inn bildene på den stasjonære pcen min oppe på kontoret, men her sitter jeg ikke så ofte, så når jeg sitter i stua på laptopen min så har jeg tid og lyst til å blogge, men sofaen er så god at jeg gidder ikke å flytte meg opp for kun det... Latskapen lenge leve!! (Må gjøre det på en annen måte ja ;) )

Først og fremst, jeg har plassert den flotte puta og det nydelige hjertet som jeg vant av Tone, som har den veldig fine bloggen Tone's dager. Og det har jeg jo gjort for lenge siden...

Puta hadde jeg tenkt å ha på lillegutt sitt rom, men det har jeg ikke fått innreda skikkelig enda. Men den passer veldig fint i en stol i stua ved bokhylla :-)



Og hjertet henger så fint på skapet vi har i spisestua (skulle bare ønske det skapet var hvitt...)



1 kommentar: