torsdag 18. august 2011

Klokke!!



Endelig har jeg tatt bilder av og plassert klokka som jeg egentlig kjøpte for en del uker siden. Den er utrolig flott, og jeg skreiv om den i ett av mine første innlegg i bloggen her. Jeg hadde egentlig planer om å ønske meg den til bursdagen min i høst, men så bestemte jeg meg for å bruke tidligere penger jeg hadde fått i gave til å kjøpe den for likevel (etter å ha mailet med ei koselig dame hos Fru Rosas Landhandel og som sa at de hadde få klokker igjen og visste ikke når de eventuelt ville få de inn igjen, og det fikk farten opp i meg ;)).

Klokka har fått æresplassen over peisen i stua. Og her kommer før-og-etter-bilde...

Før:


Og etter:




Er veldig fornøyd med resultatet. Liker veldig godt klokka vi hadde der før også, som liksom var "smelta" på peisen, men nå har den fått et nytt sted å være :)

Og nå som jeg først er igang, så vil jeg vise mitt nyeste innkjøp i nærbilde, som er den fine mugga som står på peisen. Den kjøpte jeg for kun 20kroner på MesterGrønn tidligere i uka, og det var jo et kupp! ;)


1 kommentar:

  1. Nydelig klokke du har fått deg.
    Og den passet virkelig der over peisen.:)
    Ha en flott kveld.:)

    SvarSlett