torsdag 7. juni 2012

Fornying av gangen

Nå som jeg er hjemme for tida så blir jeg gående og se på ting jeg vil ha gjort hjemme, og i dag og går har jeg fått handla nytt til gangen, det var på tide å gjøre noe der syns jeg. Det vi hang jakkene på tidligere hang der fra før da vi flytta inn i huset, og jeg har ikke likt det noen gang, men så blir man vant til det og glemmer å gjøre noe med det.

Her er noen før-bilder:




Og her kommer etter-bildene:








Benken og vegghylla er kjøpt på Bohus, lykta handla jeg på Nille, hengeren til barnetøy har vi fått i gave for flere år siden (vi har fått to, så jeg vurderer å henge opp den andre på samme vegg men høyere opp så det blir til voksne), og den nerdete dørmatta kjøpte vi for noen år siden og er ikke ny ;)

Jeg kan godt tenke meg et litt stort speil til å ha over benken også, men det får jeg ta en annen gang.

2 kommentarer:

  1. Det ble stilig! Meget mulig jeg kopierer noe av det der. :O)

    SvarSlett
  2. Takk :-) Det er bare å kopiere, Rubia! ;)

    SvarSlett