torsdag 17. mai 2012

Hipp hipp!!

...Hurra!!!

En veldig fin 17.mai er nesten over, og nå har jeg endelig satt meg ned i sofaen og skal slappe av og legge meg tidlig. Mannen min sto opp med lillegutt, og jeg fikk sove til 8:30, da var det igang med et langt bad av småen. Han storkoser seg i badekaret og vil aldri opp igjen derfra. Så hadde vi en liten frokost, og klokka 11 dro vi på champagnefrokost til noen venner av oss. Utrolig masse god mat, og mange gode kaker! Mette og gode dro vi videre rett på middag sammen med svigers, og følte at vi skulle sprekke etterpå ;)

Så var det en tur hjem på sofaen og slappa av, mannen sovna, jeg halvsov og mini lekte kjempefint på gulvet aleine lenge. Deilig! Ikke orka vi å dra til byen for å se på tog heller. Og så dro vi på dagens siste besøk i 18-tida til noen venner som grilla, men vi orka ikke mer mat da, bare et lite kakestykke til... ;)



1 kommentar:

  1. Det høres ut som dere fikk masse god mat i allefall. :O)

    SvarSlett