lørdag 21. april 2012

Ny lekekurv

Innom for å vise at jeg fremdeles er i live. Overskuddet mitt har vært ikke-eksisterende de siste ukene og månedene, som vel har en sammenheng med en voksende mage, så jeg har generelt ikke gjort mye i det siste, og da blei bloggen veldig nedprioritert. Men nå håper jeg at det er på vei til å snu litt hvertfall.

For noen uker tilbake var jeg på Perfect Home homeparty, og der handla jeg denne fine lekekurva. Det var noe annet enn de to blå boksene vi hadde stående i stua fra før!




Nå sover minstemann i huset, og mannen er ute og gjør ærend og blant annet vasker en bil som har sårt hatt behov for en vask alt for lenge stakkar. Så jeg får vaska litt klær, har smårydda litt, og skal sette meg ned med ei bok og nyte freden i huset :-)

2 kommentarer:

  1. Så søt leke-kurv! Håper overskuddet plutselig dukker opp.

    SvarSlett
  2. Du fant noe veldig fint på det partyet! Kjekt å ha en sånn lekekurv, mye finere enn fargerike plastbokser.

    SvarSlett