mandag 4. juli 2011

Paris og Danmark

Tenkte at jeg skulle legge ut noen av bildene fra turene jeg har vært på nå. Paristuren starta med at toget til Gardermoen blei avlyst så jeg måtte ta taxi hele veien sammen med minstemann. Det var greit at det er NSB som måtte betale nesten 6000kr for den turen ;)

Vel framme kosa vi oss i EuroDisney...



...og i Paris by hvor vi blant annet såg flotte Louvre som dere ser her. Det var en veldig flott tur!


Jeg hadde en dag til å pakke om og vaske klær før vi tok turen til Danmark sammen med et vennepar og deres to jenter. Og denne turen starta med et frieri første kvelden!! Så til neste sommer skal mannen min være forlover, og vi gleder oss allerede til bryllup :)

Vi måtte også ta oss den obligatoriske turen til Legoland. Her er bryggen i Bergen, selvfølgelig laga i lego.


 Og etter ungene var i seng den kvelden fant vi fram legoen vi hadde handla og byggde oss et lite hus.


Ellers så fikk vi slappa masse av, bada, var på spa, dro til en liten småby og handla litt et par ganger (måtte tilbake siste dagen ekstra for å handle noen veldig gode viner) og sikkert flere andre ting som jeg har glemt å skrive her. En veldig fin tur dette også!!

1 kommentar:

  1. Det høres ut som dere har hatt ett par koselige turer. :O)

    SvarSlett