fredag 24. juni 2011

Jeg vant, jeg vant!!

Nå har vi hatt en kjempeflott tur til Paris og EuroDisney. Helt supert å komme seg bort litt selv om vi bare fikk sett sola noen timer siste dagen. Nå er vi hjemom og får vaska klær og pakka om før vi tar videre til Danmark i morgen tidlig, så det går litt i ett. Men det er gøy da!

Og mens jeg har vært på tur så har jeg vunnet på Tone sin GiveAway!! :-) 2.gang jeg deltar i en giveaway, og så vinner jeg - det var over all forventning! Tone har denne fine bloggen; Tone's dager.

Her er flott pute og hjerte som jeg venter på i posten nå:


Den fine puta ser jeg for meg at jeg skal sette til pynt på minstemann sitt soverom. Rommet hans er ikke helt klart enda, men det er ikke mye som skal ryddes ut og ordnes for at det skal bli klart. Hjertet har jeg ikke plassert helt enda, men jeg ser for meg at det vil passe mange steder. 

Tilbake til klesvasken og bleieskift...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Fine premier:)

    Ha en strålende helg!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Gratulerer!!! Så gøy!

    Bra dere har hatt en fin tur og god tur videre!

    SvarSlett
  3. Takk for det! I dag har jeg hentet premiene i posten, og de var utrolig fine ja, både puta og hjertet!! :-) Skal legge ut bilde av de når de er plassert her hjemme.

    SvarSlett
  4. Så bra at du likte premien fra meg :)
    Ønsker deg en god sommer
    klem Tone

    SvarSlett