mandag 13. juni 2011

Ost, bok og vin

Jeg ser av forrige innlegg at jeg var trøtt de dagene ja - glemte til å med å skrive tittel på innlegget!

Vi har hatt ei fin pinsehelg her og fått ordna litt hjemme. Handla også nye hagemøbler i går som vi er veldig fornøyd med. Godt å endelig få det på plass. Jeg tok litt bilder, men de blei ikke så gode, så jeg skal ta noen nye og legge ut her.

Sitter alene hjemme i kveld (minstemann er i seng) og har funnet fram et glass vin, en kjempegod cheddarost (anbefales!) og boka jeg leser nå mens jeg venter på nyeste Harry Hole i posten.

Ha en fin mandagskveld!

4 kommentarer:

  1. Ser ut som du har hatt en fredelig kveld. Kos det.
    Gratulerer med nye møbler!

    SvarSlett
  2. Takk takk! Det var en fredelig og fin kveld i går ja, og jeg fikk lest ut boka til slutt. Ble litt hekta på å lese bøker, så jeg håper jeg får tid til å lese litt framover :-)

    SvarSlett
  3. Åh den beste namme-namm-osten :) :)

    SvarSlett
  4. Ja den er utrolig god!! Kanskje jeg skal ha det som tradisjon, å ha ost og vin hver torsdag når Stig er på quiz!? Bare å komme ;)

    SvarSlett