onsdag 1. juni 2011


Nå var jeg så lei av å se på 17.mai-innlegget mitt her, at jeg måtte få inn noe nytt :) Dette bildet er tatt ovenfra av en blå orkidè som står inni en stor vase.

I det siste har jeg vært sliten av en sønn som har sovet lite og klaget mye, sannsynligvis av tenner som er på vei, så jeg er ikke helt "med" for tida. Men nå har det vært bra et par netter, og hu mor har fått sovet en del mer og er så og si seg selv igjen.

Ellers har jeg prosjekt opprydding på gang her for tida. Har hengt opp nytt tørkestativ på vaskerommet, brukte kvelden på 17.mai til å rydde i klesskapet og fikk kasta masse klær, organisert babytøy etter størrelser og pakka bort, rydda og vaska skapene på badet, og ellers litt småting. I tillegg fikk jeg solgt hagemøblene våre på finn.no i helga, så nå har jeg fått bort tremøblene, og ser fram til å endelig kjøpe vedlikeholdsfrie hagemøbler!

I morgen tidlig drar jeg på hytta, og så hjem til foreldrene mine en tur, og kommer ikke tilbake igjen før neste helg. Så da blir jeg borte ei stund igjen. God langhelg til dere som har det!

3 kommentarer:

  1. God tur til deg Silje!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Skal si du har vært flink! Riktig god tur!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det! Nå er jeg hjemme igjen etter å ha vært uten internett i over ei uke - abstinens! ;)

    Har hatt det veldig fint da:-)

    SvarSlett