torsdag 22. august 2013

Stearinlyssesongen er igang

En fin alene-kveld i heimen. Kom hjem fra trening litt før klokka sju, og da var begge ungene i seng og mannen på vei ut døra. Fikk på en maskin med klær og oppvaskmaskinen, tok meg en dusj og deretter ei brødskive, og så var det bare å slå seg ned i sofaen med strikketøyet. Og nå har jeg funnet fram verdens beste te (den er dyr, men fantastisk god!) og tennt stearinlys også. Selv om det har vært en flott sensommerdag i dag, så er jeg klar for høsten!



2 kommentarer:

  1. Hvor kjøper du denne spennende teen da?

    SvarSlett
  2. Kjøpte den på "Rent mel i posen" i Porsgrunn, men jeg kjøpte siste de hadde inne i vår, og da hadde de ikke tenkt å ta inn flere av de, så nå må jeg finne ut hvordan jeg kan få kjøpt den på nett. For jeg er nødt til å få tak i mer av den etterhvert! ;)

    SvarSlett