torsdag 3. mai 2012

Oppgradering av spisestua

Ikke akkurat store oppgraderinga det er snakk om, det er kun en duk som er skifta ut! Vi hadde en lilla voksduk på fra før som jeg var blitt ganske lei av, men den var praktisk siden vi har en liten gutt som ikke klarer å unngå søling hvert måltid. På vei hjem fra jobb i dag stakk jeg en kjapp tur innom Princess hvor det var 30% på akryl- og voksduker, og handla meg en akrylduk der. Flaks for meg så var det nøyaktig så mye igjen på rullen som jeg hadde bruk for!

Før:


Etter:


Og så handla jeg servietter lik duken også i samme slengen ;)


Det blei litt fargeløst nå ser jeg, så jeg burde vel egentlig ha kjøpt noen helt andre servietter i stedet, men jeg får gjøre om litt etterhvert og eventuelt sette på noe annen pynt på bordet også :-)  Er veldig fornøyd med å få bort voksduken!

2 kommentarer:

  1. Så fint det ble med den nye duken!

    SvarSlett
  2. Det er utrolig hvor mye en liten ting kan forandre. Lekkert!

    SvarSlett