søndag 6. mai 2012

Husmora

Det er vel forhåpentligvis ingen andre enn småbarnsmødre som har satt på sin andre maskin med klesvask klokka 8:30 på morgenen? Eller, forhåpentligvis noen småbarnsfedre også?? Ja, her er det som vanlig tidlig morgen på grunn av min lille morgenfugl, men det hjelper på at sola skinner ute hvertfall.


Lørdagskvelden brukte jeg faktisk på å strikke. Og ellers så har helga så langt har vært bra. Jeg var ute med venner i fredagskvelden, sov lenge i går, og så har vi gjort et par fornuftige ting som å dra på søppelplassen og lagt sammen en svææææær haug med klær, og så var vi på besøk i kveldinga i går.
Dagen i dag har vi ingen planer for, men jeg må ut og gå en tur hvertfall, for jeg har ikke gjort full innsats i dytt-konkurransen de siste par dagene;)



Mitt nyeste strikkeprosjekt er forresten bukse til lillegutt til vinteren. Planen er å strikke et sett med jakke og bukse som han kan ha i barnehagen

2 kommentarer:

  1. Veeellll.... det er gale meg da.... *ler*

    Buksa blir stilig.

    SvarSlett
  2. Hahaha, du må sove lenge i helgene Rubia!! ;)

    SvarSlett