søndag 19. februar 2012

Mitt neste prosjekt?

Jeg fikk meg symaskin til jul som jeg fremdeles ikke har testa, men nå skal jeg snart igang. Jeg lover! Bestilte meg til og med litt stoff fra Cetho som kom i posten for noen dager siden, så målet er å forsøke meg på å sy barneklær, og med stoff i hus er jeg jo ett steg nærmere...

Jeg har ikke store ambisjoner om å sette igang med noe storproduksjon akkurat, men noen få plagg har jeg lyst til å prøve å sy. Og vimpel til barnerommet har jeg også lyst til å forsøke meg på. Men første bud blir jo å finne ut hvordan jeg trer tråden og syr en rett søm på et tøystykke da ;)

Her er stoffene jeg bestilte:





Er veldig spent på om jeg kommer til å klare å få det til!

1 kommentar:

  1. Skikkelig kule stoffer! Masse lykke til!
    Hilsen ei som ikke er venn med symaskinen sin. :O)

    SvarSlett