lørdag 31. desember 2011

Snart nytt år!

Nå har jeg hatt juleferie fra blogger og alt. Har vært hjemme på vestlandet og kosa meg, men det blei dessverre ikke helt som det skulle ha vært siden jeg var syk, men men... En av de flotte julegavene jeg fikk i år var denne:


Jeg har ikke sydd siden håndarbeiden på barneskolen (eller ungdomsskolen?)!! Så dette kan bli spennende ;) Gleder meg til å prøve meg litt fram.

Både vi og lillegutt fikk kjempemasse fint ellers også, og er veldig fornøyde! Kom hjem igjen i går kveld, og ting flyter litt rundt enda, og som dere ser av symaskinen så er det en del igjen å pakke ut. Heldigvis skal vi ikke være her hjemme i kveld :-)

Håper alle får ei fin nyttårsfeiring! Noen som har noen nyttårsforsetter å dele?

4 kommentarer:

  1. Hei Silje!

    Så koselig med felles kjente:) Det var morsomt!

    For en fantastisk gave... Jeg ønsker meg også symaskin, låner mammas på ubestemt tid...

    Jeg har igrunnen ingen nyttårsforsetter, vel har jo noen som går fra år til år om trening og slikt, men de er jo liksom altid der:)

    Ha en fin nyttårsfeiring i dag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Hei hei! :) Mulig jeg svarer altfor sent, men ovnen skal stå på 200 grader! ;) Da skal jeg passe på å få forandret det! Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår! :)

    Klem Frøken H

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til dere også!!

    Det gikk veldig fint, Frøken H! :) Jeg googla bare litt, og fant noenlunde samme oppskrift et annet sted hvor det sto 225 grader i 15 minutter, og det blei perfekt i kakeforma mi. Nydelig kake som jeg fikk masse skryt for, så takk for at du hadde lagt ut den oppskrifta ;)

    SvarSlett
  4. Flott gave! Håper dere blir bedre venner enn meg med min. :O)

    Har bare ett forsett....å ikke ha forsetter.

    SvarSlett