søndag 4. desember 2011

Ny postkasse

Da var ei uke med sykdom så og si over (både lillegutt og megselv), så nå håper jeg at mannen min ikke blir syk også... Jeg har ligget på sofaen og sett på rotet og tenkt på ting jeg burde gjøre til jul, og nå er jeg endelig litt igang i dag. Nå har jeg vært ute og rydda litt og hengt opp ny postkasse. Det var virkelig på tide! Vi har hatt en postkasse som ramla av stolpen sin for lenge siden (den stolpen var alt for lav i utgangspunktet), så den har stått på bakken alt for lenge. Jeg fikk endelig kjøpt ny postkasse forrige helg, og her er før og etter:




Det skulle ikke så mye til for at det skulle bli bedre ;) Er glad at jeg fikk gjort det før snøen kommer.

Ha en fin 2.søndag i advent!!

2 kommentarer:

  1. Håper dere blir i full vigør til jul...
    Fin postkasse :)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Godt å se at formen er bedre og gratulerer med postkassen.

    SvarSlett