onsdag 7. desember 2011

Mer julestemning

Jeg trenger litt mer julestemning i bloggen min, så jeg får legge ut et bilde fra gårsdagens julegaveinnpakking.


Egentlig brukte jeg opp masse gammelt julepapir, så de fleste gavene ble ikke så fine som disse skal jeg innrømme ;)

Nå har jeg nettopp strikka en del på ei lue som jeg nærmer meg ferdig med, men så gikk jeg tom for garn. Utrolig irriterende! Får se når jeg kommer meg på garnhandel igjen da. Jeg mangler uansett ikke prosjekter å jobbe med, så det er ikke noen krise uansett :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så fint med enkelt gråpapir til julegaver, da blir pynten på julegavene litt mer fremtredende.

    SvarSlett
  2. Stilige gaver!

    Det er skikkelig irriterende å gå tom for garn. Men det gir en jo en sjanse til å shoppe litt mer da.... :O)

    SvarSlett