tirsdag 8. november 2011

Strikkekveld igjen

Jeg hadde egentlig tenkt å legge ut bilde av middagen i dag, men fikk bare tatt bilde med mobilen, og den klarte jeg fremdeles ikke å blogge fra.. Vi hadde faktisk Hellstrøm's blomkålsuppe til middag i dag, og den blei veldig god. Alle 3 syntes den var en suksess ;)


Dagens bilde er av ett av mine strikkeprosjekter... Joda, jeg holder på med flere ting samtidig nå. For det første så holder jeg jo på med oldemorsteppet mitt, men måtte bare ha en pause fra det. I tillegg så var jeg igang og skulle strikke dette "surre-rundt-skjerfet" som vises på bildet, men det var så lenge siden jeg hadde strikka sist nå, at jeg måtte ha hjelp til mønsteret. Mens jeg venta på hjelpa, så satte jeg likesågreit igang med å strikke ei lue også. Så nå får jeg jobbe litt med å bli ferdig med minst en av tinga innen grei rekkevidde ;)

3 kommentarer:

  1. Å ha flere prosjekter er viktig og 3 er nesten for lite. *ler*
    Den lua har du ferdig i løpet av uka.

    SvarSlett
  2. Hehehe, med farten jeg strikker og hekler i så er 3 prosjekter mer enn nok ;) Jeg klarer ikke å strikke 7 vottepar på ei helg sånn som deg, Rubia!!

    SvarSlett
  3. Det er helt normalt å ha minst 3 prosjekter på pinnene samtidig..

    SvarSlett