torsdag 13. oktober 2011

Always kiss me goodnight

To innlegg på en dag må jo være rekord ;)




Nå er mannen ute på sin quizkveld, mens hu mor sitter hjemme og slapper av på sofaen med chips, et glass rødvin og tv. På tirsdag fikk jeg så smått begynt å hekle sammen oldemorrutene mine. Jeg er ikke ferdig med de enda altså, men har nå hekla to av hver; 60 stykker, og fant ut at jeg burde komme igang med å hekle de sammen så jeg slipper den jobben helt på slutten. 

Dagens bilder er fra soverommet vårt hvor jeg har fått opp veggord nylig, jeg syns de var så fine. Sengeteppet var en bryllupsgave fra "familien min" i USA fra jeg var utvekslingsstudent der. Bestemora mi der borte og mannen har laga det, og jeg syns det er så utrolig koselig med en sånn flott hjemmelaga gave. Mannen min syns derimot ikke at det er fint...

2 kommentarer:

  1. Koselige ord over senga ja.:O)

    Nydelig teppe. For en jobb det har vært å lage det. Synd mannfolk ofte ikke synes det samme.

    SvarSlett
  2. Tepper var fantastisk, en utrolig gave å få:)
    Takker for at du tok turen innom meg og for at du deltar på mitt julekalenderlotteri:)

    SvarSlett