torsdag 22. september 2011

Organisering...

Som jeg nevnte for en del dager siden, så har jeg igjen kommet ajour med å rydde i babyklær. Men i den farten som de små vokser, så bør man jo rydde hele tida. Jeg er litt mer skippertaksperson på sånne ting, og har fått rydda opp i alt fra nyfødt til størrelse 74 så langt og sortert etter størrelse i bokser.



Boksene fikk jeg akkurat plass til over klesskapene på soverommet vårt, men etterhvert som det kommer flere bokser så får jeg prøve å finne nye steder å oppbevare alt. Det tar jammen mye plass!


Selvfølgelig måtte jeg markere boksene med dymoen min også, så det ble fint organisert :-)


Ellers går det i ett her om dagen nå. Jobb, leke litt med lillegutt før han skal legge seg, og så er det kvelden. Jobbstarten etter permisjon har gått veldig fint må jeg si, og det er godt å være tilbake på jobb igjen. Likevel føler jeg jo at dagene ikke strekker til, men det er vel sånn det er å være småbarnsmor ;)

Ha en fin torsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar