lørdag 17. september 2011

Hurra for meg!!


I dag er bursdagen min, som jeg feiret i går kveld med noen venninner. Vi var ute og spiste tapas og drakk vin og drinker, og jeg storkosa meg! En helt super kveld, og jeg var vel hjemme kl 03:15 i natt, så jeg må innrømme at jeg har vært ganske sliten i dag ;)

Mannen min hadde skrevet på tavla vår på kjøkkenet som dere kan se, og så fikk jeg denne fiiiine steiketakka i gave av han. Gleder meg masse til å bruke den allerede. 




Dagen i dag har stort sett gått med til sløving, men vi har også vært på middagsbesøk hos noen venner i kveld. Men nå tror jeg at jeg skal komme meg i seng så snart som mulig, for det er vel fare for å måtte stå opp kl 05:30 igjen i morgen. Tenk at det blir min aller siste fridag før jeg skal på jobb igjen. Føles veldig rart :-)

God natt!!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen:):)
    Den stekepannensom du har fått er bare helt topp,jeg har den selv og den er bare et must i heimen.:)
    Ha en riktig god helg.:)

    SvarSlett
  2. Fine hilsen på tavlen! Kjekt med steketakke, -og lykke til med jobb i morgen! :-)

    SvarSlett
  3. Takk for det, Mina! Den steketakka har mor mi også. Jeg får snart steike lapper på den tenker jeg :-)

    Takk Laila! Og lykke til med første skoledag på noen år for deg ;)

    SvarSlett
  4. Hurra for deg!
    Gratulerer så mye med dagen :)
    Høres ut som du hadde en fantastisk feiring;)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Tusen takk for det, Gitte! :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer masse med dagen....på etterskudd.

    SvarSlett