torsdag 7. juli 2011

Blomster-/ linbryllupsdag

I dag har vi 4 års bryllupsdag!! Dagen starta med kink i ryggen som jeg fikk i går, så jeg har vært litt klagete i dag. Men nå har jeg hvertfall levert minstemann hos svigers på overnatting og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb, så skal vi feire med å gå ut og spise i kveld :-)

Og så får jeg sove lenge i morgen i tillegg!! Det blir veldig deilig. Jeg hadde egentlig store planer om å få gjort en del hjemme i morgen formiddag også, men på grunn av ryggen så regner jeg med at jeg kommer til å ha en lang date med Harry Hole i stedet... Sikkert ikke dumt å ta det med ro heller når jeg endelig får litt fri ;)

Siden 4-års bryllupsdag er blomster/linbryllup, så gikk jeg ut og klippa av noen roser fra rosebuskene som nettopp har begynt å blomstre. Så fikk jeg pynta opp litt i stua samtidig. Jeg skal legge ut bilder av rosebedet når rosene står i full blomstring, for da er det helt nydelig der ute!



Nå gleder jeg med til å få servert nydelig mat!!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!
    Nydelige blomster:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det, Gitte!

    Klem tilbake :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen på etterskudd!
    Håper ryggen din er bedre.

    SvarSlett