tirsdag 26. april 2011

Sjal

På vei hjem fra hytta så fikk jeg strikket ferdig sjalet jeg har holdt på med de siste ukene/månedene. Jeg er bare usikker på om jeg skal hekle kant rundt eller ikke...


Så nå lurer jeg på hva neste prosjekt skal bli. Jeg satt i går og prøvte å lære meg å hekle oldemorsruter, men instruksjonsvideoen viste det så kjapt at jeg måtte spole tilbake sikkert 100 ganger uten at jeg fremdeles fikk det til. Så jeg får prøve igjen i kveld ;) Det skal sies at jeg aldri har hekla noe annet enn kanter rundt strikk tidligere.

6 kommentarer:

  1. Knallfint sjal i nydelige farger!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det!
    Du er førstemann til å legge inn kommentar på bloggen min!! ;)

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig sjal. Nydelige farger

    SvarSlett
  4. Takk takk! Jeg er veldig fornøyd med de fargene på garnet ja :)

    Jeg skal ta meg en runde på deres blogger snart ;)

    SvarSlett
  5. Fantastiske farger du har valgt i sjalet! Ble skikkelig fint!
    Ha en fantastisk dag!
    Klem GItte

    SvarSlett
  6. Tusen takk for det, Gitte!! :)

    Ha ei flott helg!

    SvarSlett