fredag 16. september 2011

Tidlig morgen

Nok en tidlig morgen her i heimen. Min siste fridag i dag før det er jobb igjen, og jeg måtte opp kl 5:30... Jaja, mannen min har permisjon nå, så om litt så skal han få lov til å stå opp mens jeg får sove litt igjen om jeg klarer ;)


Mens jeg satt her i stua, så fant jeg ut at jeg fikk rydde opp i strikkekorga mi. Der var det masse garn som jeg ikke bruker for tida, så jeg fikk rydda ut alt det. 


Og kun hadde i all garnet og rutene til oldemorsteppet jeg håper å få ferdig en gang... Har en liten en her som syns det var stor stas å få sneket til seg litt leking med rutene mens jeg rydda :-)


Ellers ser jeg fram til en koselig jentekveld i kveld. Jeg skal ut sammen med noen venninner og ha tapas og vin (bruker bursdagen min i morgen som en fin unnskyldning til å komme seg ut av huset og få til en jentekveld) ;) Gleder meg!!!

2 kommentarer:

  1. Hei. Tidlig det ja! -kjempekoselig med stearinlys på hyllen tidlig på morgenen. Kose dere masse i kveld! :-)

    SvarSlett
  2. Så fine rutene i teppet ditt blir:)
    Jeg har heklet ferdig alle rutene til mitt, men ikke tatt mot til meg å hekle det sammen ennå... Til helja kanskje?
    Klem Gitte

    SvarSlett